Autobusy

PAK0346

System składa się z:

– Układu kontrolnego zwanego PKUS, wyposażonego w dźwiękowe urządzenie ostrzegawcze,
– Kabel termoczuły do kontrolowania temperatury silnika
– Generator FPG ze związkami aerosolu gaszenie ognia zależy od wielkości obszaru potrzebującego ochrony może to być: 90g, 550g, 715g .

Funkcje PKUS:

– zarządzanie termoczułym kablem, który wykrywa temperaturę
– zarządzanie generatorami FPG
– kontrola systemu sprawdzanie przez sygnały LED
– ochrona komory silnika.

PK0745

System ten składa się z:

– urządzenia elektronicznego, nazwanego UD -A wyposażonego w dźwiękowe urządzenie ostrzegawcze
– czujniki temperatury (RTD) w celu wykrycia temperatury
– generatory FPG o pojemnści 715g aerozolu do komory silnika + komora z systemem ogrzewania postojowego. (opcjonalnie)

System składa się z czujnika temperatury i generatora aerozolu. Związek przedostaje się do komory silnika z opóźnieniem działania drugiego generatora w stosunku do pierwszego.

Funkcje UD-A:
– zarządzanie czujnikami ciepła wykorzystywanymi do monitorowania temperatury
– analiza sygnałów wysyłanych przez czujniki ciepła i kontroli wzorca zmian temperatury w każdej zarządzanej strefie generatorów FPG

– obsługuje interfejs CAN-BUS
– system sterowania za pomocą ekranu LCD zegar czasu rzeczywistego systemu do lokalnego przechowywania wszystkich alarmów wykrytych przez UDS-a na karcie pamięci EEPROM
– pokładowy port USB do odczytu przy użyciu komputera ostatnich 200 zdarzeń

Opcjonalnie:
– CAN-BUS oprogramowania

PAK0746

Jednoczesne wykrywanie temperatury w 5 różnych stref. Jednoczesna ochrona w 3 różnych strefach.

System ten składa się z:

– Układu kontrolnego LCD oraz jednostki sterującej, wyposażonej w dźwiękowe urządzenie ostrzegawcze (brzęczyk)
– 10 czujników ciepła do wykrywania temperatury w 5 strefach
– 4 generatorów FPG

Funkcje UD-B:
• zarządzanie czujnikami ciepła wykorzystywanych do monitorowania temperatury
• analiza sygnałów wysyłanych przez czujniki ciepła i kontroli wzorca zmian temperatury w każdej strefie
• zarządzania generatorami FPG
• Obsługuje CAN-BUS interfejs
• sterowanie systemem poprzez ekran LCD
• Zegar czasu rzeczywistego systemu do lokalnego przechowywania wszystkich alarmów wykrytych przez UL na karcie pamięci EEPROM
• pokładowy port USB do odczytu przy użyciu komputera ostatnich 200 zdarzeń

Opcjonalnie:

– 12 V akumulatora pomocniczy, aby system pozostał całkowicie niezależny od akumulatora pojazdu.
– CAN-BUS oprogramowania

 

Zapytaj o produkt: